دانستنی های علمی و عمومی

هر نکته مهمی را که در زندگی خود نیاز دارید و تا کنون از دانستن آن غافل مانده اید را اینجا می یابید. . .

دانستنی های علمی و عمومی

هر نکته مهمی را که در زندگی خود نیاز دارید و تا کنون از دانستن آن غافل مانده اید را اینجا می یابید. . .

۴۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 حوزه خدمات سمپاشی در تهران

  • شرکت سمپاشی غرب تهران
  • شرکت سمپاشی شرق تهران
  • شرکت سمپاشی شمال تهران
  • شرکت سمپاشی جنوب تهران

خدمات سمپاشی در تهران شرکت پاکسازان محیط فقط مختص سمپاشی منازل نیست، بلکه سمپاشی رستوران، سمپاشی ادارات، سمپاشی بیمارستان و… را نیز شامل می‌شود.

قیمت سمپاشی محل کار در تهران چقدر است؟

قیمت یک سمپاشی که بر اساس نوع درخواست شما ، نوع حشره مورد نظر (سمپاشی سوسک ،سمپاشی ساس، سمپاشی موریانه و…) متغیر می‌باشد. البته سمپاشی منازل ، سمپاشی ادارات ، سمپاشی بیمارستانها و… به متراژ و جنس مواد استفاده شده  نیز بستگی بسیاری دارد. نوع سم استفاده شده در سمپاشی، مدت زمان سمپاشی هم می‌تواند بر قیمت سمپاشی در تهران تاثیر گذار باشد. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای به دست آوردن قیمت دقیق یک سمپاشی  همین الان با ما تماس بگیرید.

 

شما هم به دنبال بهترین سمپاشی تهران هستید؟

گستردگی فعالیت ما در حوزه سمپاشی در تهران باعث شده است که تعدادی از خدماتی که ما انجام می‌دهیم را برای شما شرح دهیم ( تا با خدمات بهترین سمپاشی تهران آشنا شوید). اما نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که این فقط تعدادی از خدمات ما می باشد و فعالیت ما برای یک سمپاشی در تهران بسیار وسیع‌تر می باشد که شامل موارد زیر می‌شود:

 

  • سمپاشی ساختمان تهران

سمپاشی ساختمان تهران مورد نیاز بسیاری از مردم می‌باشد. به همین دلیل ما تصمیم بر این گرفته‌ایم تا با ارائه جدیدترین روش های سمپاشی در کوتاه‌ترین زمان و با استفاده از بهترین سموم موجود در دنیا محیط امن و پاک را برای شما به ارمغان آوریم. اما اگر بخواهیم به مناطقی که توسط تیم ما سمپاشی انجام می‌شود می‌توانیمسمپاشی یا سم پاشی؟ مسئله این است! به سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی ادارات و سازمانها، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی منازل و… اشاره کرد که تمامی خدمات سمپاشی ساختمان تهران توسط تیم حرفه ای سمپاشی ما ارائه می شود.

  • سمپاشی مورچه در تهران

مورچه‌ها موجودات بسیار ریزی هستند که در اکثر مناطق دنیا وجود دارند. مورچه‌ها انواع مختلفی دارند که خطرناک‌ترین آنها نیش های تیزی دارند که باعث ایجاد زخم در بدن انسان می‌شوند. متاسفانه به راحتی نمی‌توان این موجودات را از بین برد و حتما باید از روش های مورد تایید استفاده کرد تا آنها را از محیط زندگی خود ریشه کن کنید. ما با داشتن بهترین کارشناسان شما را در از بین بردن و ریشه کنی مورچه‌ها یاری می‌دهیم و خدمات سمپاشی مورچه در تهران را با تضمین یک ساله ارائه می کنیم.

 

  • سمپاشی برای پشه در تهران

پشه انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها پشه خاکی می‌باشد که پوست انسان را سوراخ و از خون انسان تغذیه می‌کند که باعث عفونت نیز می‌شود. حتی در بدن انسان تخم گذاری هم می‌کنند که این بسیار بد می‌باشد و قطعا باید برای از بین بردن آن به فکر راهکاری بود که تنها با استفاده از سم های گروه پاکسازان محیط می‌توانید این موجودات را از بین ببرید. ما با داشتن بهترین کارشناسان شما را در از بین بردن و ریشه کنی و سمپاشی برای پشه‌ها را یاری می‌دهیم و خدمات سمپاشی برای پشه‌ها در تهران را با تضمین یک ساله ارائه می کنیم.

 

  • سمپاشی سوسک ریز در تهران:

سوسک ریز و یا همان سوسک آلمانی یکی از رایج‌ترین موجودات موذی در منازل می‌باشد. تولید مثل این موجودات بسیار سریع بوده و همچنین ناقل بیمارهای بسیار خطرناکی مثل اسهال و استفراغ ، اسهال خونی ، طاعون ، تب تیفوئید ، فلج اطفال ، وبا ، جذام ، حسبه و … می باشند.

 

این نوع سوسک‌ها به دلیل پرورش و رشد در فاضلاب بسیار کثیف بوده که اگر فکری به حال از بین بردن آنها نکنیم قطعا می‌توانند آسیب های جدی به ما و فرزندانمان وارد کنند. تیم سمپاشی پاکسازان محیط در کنار شما است که پاکیزگی را برای شما به ارمغان آورد.

 

  • سمپاشی موریانه در تهران

موریانه‌ها حشراتی ریز هستند که بدنی نرم دارند و در تاریکی زندگی میکنند. موریانه‌ها موجوداتی بسیار خطرناک برای سازه های چوبی هستند زیرا بدون جلب توجه کردن و آرام آرام سازه هارا نابود می‌کنند. تنها راه از بین بردن این موجودات سمپاشی تخصصی و استفاده از سموم درجه یک می‌باشد. با درخواست سمپاشی در تهران خود به ما برای همیشه از شر این حشرات ناقل بیماری خلاص خواهید شد.

 

  • سمپاشی سوسک فاضلابی در تهران

زمانی که اسم از بین بردن سوسک شنیده می‌شود همگی به ناخودآگاه ذهنمان به سمت اسپری های مخصوص از بین بردن سوسک، موجود در بازار سوق پیدا می‌کند. اما باید خدمتتان عرض کنیم که یکی از سریعترین و راحت‌ترین کارها استفاده از همین اسپری های سوسک کش می باشد اما به دلیل اسپری کردن و پخش شدن آن در فضای منزل یا ادارات و یا هر مکان دیگری، قطعا در دراز مدت تاثیرات جبران ناپذیری در سیستم تنفسی شما و اعضای خانواده شما ایجاد می‌کند.

با استفاده از مواد شیمایی موجود در این اسپری‌ها هزینه های بسیاری را به وجود می آورید. یکی از بهترین کارهایی که می‌توان برای نابودی سوسک‌ها انجام داد سمپاشی سوسک توسط متخصص سمپاشی بوده که بدون ضرر و بهترین روش برای رفع دائمی این موجودات موذی می‌باشد.

 

  • سمپاشی درختان در تهران

یکی دیگر از خدمات ما سمپاشی درختان می باشد. نفوذ آفت در درختان باعث عدم رشد آنها می شود و کیفیت و شادابی درخت را از بین خواهد برد. با استفاده از سموم درجه یک و با کیفیت ما شما را یاری می‌کنیم تا درختانی شاداب داشته باشید.

سمپاشی در تهران مورد نیاز بسیاری از مردم می باشد. به همین دلیل ما تصمیم بر این گرفته‌ایم تا با ارائه جدیدترین روش های سمپاشی در کوتاه‌ترین زمان و با استفاده از بهترین سموم موجود در دنیا محیط امن و پاک را برای شما به ارمغان آوریم. اما اگر بخواهیم به مناطقی که توسط تیم ما سمپاشی انجام می‌شود می‌توانیم به سمپاشی در مراکز تجاری، سمپاشی در شرکتها، سمپاشی در رستوران‌ها و سمپاشی منازل و… اشاره کرد.

  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

رنگ ترافیکی چیست ؟

همه ما خطوطی را که بر روی آسفالت جاده ها یا کف پارکینگ ها به عنوان راهنما یا جداکننده لاین ها کشیده شده است، دیده ایم.

این خطوط دربرگیرنده اطلاعات بسیار مهمی هستند که می توانند به ما در یافتن مسیر، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تشخیص درست حقوق خود در حین رانندگی کمک کنند.

به همین دلیل در کشیدن آن ها باید از رنگ های بسیار باکیفیتی استفاده شود که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا عبور و مرور خودروها و عابران پیاده، رنگ خود را از دست ندهند. اینجا است که مفهومی به نام رنگ ترافیکی مطرح می شود.

کاربرد های رنگ ترافیکی

انواع رنگ ترافیکی می توانند در مکان های مختلفی استفاده شوند. این مکان ها عبارتند از:

  • خط کشی سالن های ورزشی ، مسیر های مسابقات خودرو و مسیر حرکت در فرودگاه
  • مشخص نمودن فضای پارکینگ ، جهت مسیر حرکت، محدوده لاین ها و حریم جاده
  • کشیدن نماد های ترافیکی مانند؛ ایست، اتوبوس، خطر، حرکت و…
  • رنگ خط کشی خیابان مانند خطوط عابر پیاده ، خیابان ها، بزرگراه و جاده ها

خرید رنگ ترافیکی

ویژگی های رنگ های ترافیکی

رنگ ترافیکی به دلیل اینکه در محل های پررفت و آمد مورد استفاده قرار گرفته و به طور دائم در معرض عوامل محیطی مانند نور خورشید، برف یا باران است؛ باید ویژگی های خاصی داشته باشد.

البته این ویژگی ها در انواع رنگ های ترافیک متفاوت بوده و به همین دلیل هریک از آن ها در جای خاصی به کار می روند.

  • قدرت نفوذ بالا : برای اینکه رنگ ترافیکی بتواند به مدت زیادی ثبات خود را حفظ کند؛ باید قدرت نفوذ بالایی داشته باشد. به این معنا که باید بتواند به خوبی در سطح زیرین خود مانند آسفالت نفوذ کرده و در نتیجه در اثر عوامل مختلف از بین نرود.
  • مقاومت در برابر اشعه های خورشید : اگر نمی دانید که اهمیت این ویژگی در رنگ ترافیکی چیست باید به شما بگوییم که این نوع رنگ ها بیشتر در فضاهای آزاد مورد استفاده قرار می گیرند؛ به همین دلیل به طور مداوم در معرض آفتاب هستند. اگر تابش آفتاب باعث پریدگی رنگ شده و شفافیت آن را از بین ببرد؛ شهرداری ناچار خواهد بود که هرروز بخش زیادی از نیروهای خود را برای رنگ کردن این خطوط به کار گیرد؛ بنابراین رنگ های ترافیکی باید در برابر اشعه های خورشید و دیگر عوامل محیطی مقاومت خوبی از خود نشان داده و خواص خود را از دست ندهند.
  • عدم تغییر رنگ در اثر عوامل محیطی : در کنار این ها یکی از ویژگی های انواع رنگ ترافیکی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ عدم تغییر رنگ در اثر تابش نور خورشید است؛ زیرا رنگ نشانه های ترافیکی در هدایت رانندگان و یا هشدار دادن به آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین تحت هیچ شرایطی نباید این رنگ ها عوض شده و یا از دست بروند.
  • مقاومت سایشی بالا : رنگ های ترافیکی معمولا بر روی کف جاده یا پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند؛ به همین دلیل تعداد زیادی خودرو یا عابر پیاده از روی آن ها عبور کرده و به این ترتیب اصطکاک بالایی را ایجاد می کنند. این نوع از رنگ ها باید در برابر سایش مقاومت خوبی داشته باشند تا بتوانند در اثر این تردد روزمره تا مدت زیادی حالت اولیه خود را با کمترین میزان تغییر حفظ کنند.
  • سرعت بالای خشک شدن : یکی دیگر از ویژگی های مهم رنگ ترافیکی، سرعت خشک شدن آن است؛ واضح است که افراد نمی خواهند در زمان عبور و مرور در جاده یا پارکینگ، رنگ ترافیکی به قسمت های مختلف خودرو مانند تایر نفوذ کند. بنابراین رنگ های ترافیکی باید به محض استفاده، خشک شده و به دیگر اشیا نفوذ نکنند.
  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

نشانه های وجود موش در منزل شما

همان طور که قبلا هم گفتیم موش ها موجوداتی هستند که اکثر فعالیتشان شب ها  است. وجود یک سری نشانه های خاص وجود موش را به طور واضح به شما نشان می دهد. یکی از نشانه های وجود موش در خانه استشمام بو می باشد.

موش ها تولید بویی در اطراف  قلمرو  خود کرده که در اثر تجربه قادر به استشمام این بو خواهید بود و نیز از طریق فضله ها ( لکه های تیره رنگی) که از خود باقی گذاشته و همچنین صدماتی که بر اثر جویدن آنها به بسته های مواد غذایی و یا وسایل چوب شما وارد می کنند، آن ها را شناسایی کرده ، متوسط فضله های تولید شده در هر 24 ساعت 70 عدد بوده که وجود این فضله ها نشان دهندۀ قلمرو این موجودات است.

از نشانه های دیگر تولید صدای خش خش توسط این موجودات به خصوص در شب می باشد، صداهایی شامل جویدن چوب ، لوله ها ، کابل ها و سیم ها و… را که به راحتی در سکوت شب قادر به شنیدن آن هستید.


روش های سمپاشی موش

برای سمپاشی و یا از بین بردن موش ها از دو روش استفاده میشود که عبارتند از:

روش فیزیکی

روش شیمیایی

روش فیزیکی : در روش فیزیکی که با قرار دادن تله های مخصوص موش گیری انجام می شود. در این روش در محل های رفت و آمد موش ها تله هایی قرار میدهند و در داخل آنها مواد غذایی میگذارند. موش ها وقتی بوی غذا را میفهمند به سمت آن تله ها می آیند و به راحتی در تله گذاشته شده گیر می افتند.

 

روش شیمیایی: در این روش که به آن سمپاشی موش میگویند با استفاده از سموم شیمایی مثل فسفر دوزنگ و مزمن یا آنتی کواگولانت مثل وارفارین و راکومین و… استفاده می شود. در این روش مواد غذایی مورد علاقه موش ها را به این مواد شیمیایی آغشته میکنند و موش ها بعد از خوردن این خوراکی ها سریعا مسموم شده و تلف می شوند.

 

استفاده از سموم غیر بهداشتی توسط افراد نا آگاه چه مضراتی دارد؟

1-    بی توجهی و افراط در مصرف آفت کش ها غیر بهداشتی باعث خسارات قابل توجهی در موجودات زنده و ایجاد بیماری و مرگ در انسان ها می شود.
2-    استفاده ازسموم شیمیایی غیر استاندارد،باعث تغییرسرعت فعالیت های مختلف بدن؛ افزایش تپش قلب و تعریق یا کاهش وتوقف کامل تنفس می شود .
3-    استفاده از سموم غیربهداشتی وهمچنین تماس افراد با این سموم به تغییر سلولی می انجامد که موجب افزایش فعالیت عصبی می شود.

از بین بردن آفات توسط متخصصان ماداکتو ستیا ،با هدف حداکثر تاثیرو حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.
اقداماتی که پس از اتمام سمپاشی حرفه ای منازل باید صورت گیرد:
1-    با مشاوره با کارشناسان زمان مناسب برای ورود به محیط را مشخص کنید تا دچار مسمومیت توسط بخار و ذرات معلق ناشی از سم نشوید.
2-    به این نکته توجه داشته باشید؛ سم تا زمانی که مرطوب است و کاملا خشک نشده می تواند مسمومیت ایجاد کند.
3-    خانمهای باردار،کودکان ،افرادی که دچار بیماری قلبی، کلیوی، حساسیت های پوستی و... هستند؛ برای  حضور در محل سمپاشی شده طبق توصیه ی کارشناسان عمل کنند.
4-    پس از سمپاشی و بازگشت به محل تمامی راه های جریان هوا،در و پنجره ها را باز بگذارید.
5-    توجه داشته باشید که ،تنها پس از هوادهی می توانید به محل باز گردید.
6-    در صورت آغشته شدن مواد غذایی و آب به مواد سمی،از مصرف آن خودداری کنید.
7-    کنترل جهت اطمینان از نتایج بدست آمده با استفاده از روش های پاک سازی محیط ، بهبود شرایط وساختمان وسایراقدامات،زیر نظرمتخصصان سمپاشی ماداکتو صورت می گیرد.

جهت سمپاشی موش در تهران این قسمت را کلیک کنید.

  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندانپزشکی ماده‌ای خمیری شکل است که از ترکیب پلاستیک و شیشه (رزین) ساخته  شده است. از کامپوزیت دندانی برای ترمیم دندان‌های فاسد یا پوسیده استفاده می‌شود. این ترکیبات همچنین برای تغییر شکل دندان و زیبایی خط لبخند مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از کامپوزیت دندان تحت عنوان کامپوزیت ونیر شناخته می‌شود.

کامپوزیت دندانی برای چه اشخاصی است؟

کامپوزیت دندانپزشکی برای همه افراد مناسب نمی باشد. کسانی که دندان‌هایشان زیاد نامرتب و به هم ریخته اشت، نمی‌توانند از این روش برای زیبایی دندان‌هایشان استفاده نمایند. این افراد می‌بایست ابتدا ارتودنسی کنند.

در مواردی که فردی دندان‌هایش دچار لب‌پریدگی و شکستگی شده باشد (مثلاً به علت خوردن تخمه با دندان‌های جلو!) و یا برای افرادی که تمایل دارند رنگ یا فرم دندان‌هایشان را تا حدی تغییر دهند، کامپوزیت دندانپزشکی روش مناسبی خواهد بود.

مزایای کامپوزیت دندان

یکی از بهترین مواد برای ترمیم دندان و زیبا سازی لبخند ، استفاده از کامپوزیت دندان است . و نکته ای که وجود دارد این است که دندانپزشک زیبایی بدون کمترین آسیبی مواد کامپوزیتی را روی دندان قرار  داده و به دندان ها آسیبی وارد نمی کند . به این معنی که در قرار دادن این نوع مواد بر روی دندان, دندان ها تراش نمی خورند و آسیبی به دندان وارد نمی شود.

معایب کامپوزیت دندان

مراقبت از کامپوزیت دندان باید به درستی اجرا شود و فرد به طور مداوم بهداشت دهان ودندان خود را رعایت کند تا آسیبی به دندان های خود وارد شود . قابل ذکر است که کار با مواد کامپوزیتی سخت می باشد و نیاز به مهارت کافی دندانپزشک زیبایی دارد تا بهترین لبخند برای فرد ایجاد شود . عدم مهارت و تجربه کافی می تواند پایداری رضایت بیمار را کاهش دهد .

مراقبت های لازم بعد از نصب کامپوزیت دندان

دندان ها پس از چسباندن کامپوزیت، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. لذا بعد از مصرف نوشیدنی های گازدار و غذاهای رنگی، باید دندان­ها مسواک شده و از نخ دندان استفاده شود تا رنگدانه ها به مدت زیادی در تماس با دندان های کامپوزیتی نباشد. باید توجه داشت که کامپوزیت یک روش زیبایی دائمی است که مراقبت فرد برای طول عمر آن لازم و ضروری است. البته چنانچه کامپوزیت در اثر خوردن ماده غذایی سفت و یا ضربه، شکسته و لب پر شود، قابل ترمیم است. اگر فرد نکات بهداشتی دهان و دندان را رعایت کند، کامپوزیت ها دچار تغییر رنگ نمی شوند. اگر هم تغییر رنگ بدهند، با پولیش به حالت اولیه برگردانده می شوند.

بهترین برند کامپوزیت دندان چیست؟

بهترین برند های کامپوزیت، برند های ژاپنی به نام های Gradia DIrect ،  Geanial و  kuraray و برند های آمریکایی به نام های Bisco ، 3M و Cosmedent، همچنین برند های سوئیسی مثل سارمکو از برند های خوب جهت کامپوزیت دندان می باشند. 

البته باید توجه داشت که امری که موجب تفاوت در برند های مختلف کامپوزیت می شود، نوع برن کامپوزیت نیست، بلکه این مهارت و تکنیک دندانپزشک است که موجب مرغوبیت یک برند می شود. زیرا اکثر برندها دارای استانداردهای لازم بوده و مراحل کنترل کیفی را طی کرده اند. ممکن است با بهترین نوع کامپوزیت، نتیجه ای عکس حاصل شود.

نکته ای باید به آن توجه شود این است که تنها عارضه کامپوزیت دندان، در نتیجه ی خوب و درست سوار نشدن کامپوزیت روی لثه و وارد شدن آسیب های جدی و شدید به آن است. لذا باید در انتخاب دندانپزشک با تجربه و متخصص دقت کرد.

کامپوزیت دندان در رشت

  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

تاپ زنانه راحتی

یکی از لباس‌های پرکاربرد زنانه در استایل‌ خانم‌ها، تاپ زنانه است که این لباس پرطرفدار به دلیل راحتی و درعین‌حال جذابیت طرفداران زیادی بین خانم‌ها دارد. با آغاز فصل بهار و تابستان، تاپ دخترانه و زنانه نقش پررنگی در استایل خانم‌ها ایفا می‌کند و در بیشتر روزهای هفته مورداستفاده قرارمی‌گیرد.

این مدل لباس زنانه می‌تواند با یک استایل اسپورت همراه باشد یا در یک استایل مجلسی به همراه دامن یا شلوار باشد و یا در یک استایل کژوال زیر مانتو جلوباز پوشیده شود. در این مقاله قصد داریم ترکیب چند تاپ مجلسی پرطرفدار با دامن و شلوار و استایل راحتی خانم‌ها با استفاده از تاپ را به شما معرفی کنیم.

دانستن ترکیب صحیح لباس‌ها با یکدیگر یا ست کردن لباس‌ها، یک توانایی است که در آن توجه‌ به قرارگیری و ترکیب صحیح لباس‌ها، بااهمیت‌تر از قیمت و مدل جدید آن‌ها است.
معمولاً در کمد لباس خانم‌ها دو نوع اصلی تاپ، یعنی تاپ مجلسی زنانه و تاپ زنانه کژوال وجود دارد. برای ست کردن تاپ‌ها و لباس‌های دیگر انتخاب‌های زیادی می‌توانید داشته باشید.

تاپ زنانه مجلسی


این تاپ‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارند که انتخاب بسیاری از خانم‌های خوش‌پوش در مهمانی‌های نیمه‌رسمی و دوستانه است. هرساله طراحان مد مدل‌های جدیدی از تاپ مجلسی را روانه بازارمی‌کنند تا خانم‌های خوش‌سلیقه طرفدار این مدل تاپ، مدل جدیدی از این لباس را به استایل خود اضافه کنند. در ادامه 3 ست پرطرفدار با استفاده از تاپ در استایل بانوان را به شما معرفی می‌کنیم.

تاپ مجلسی زنانه و دامن فون زنانه
یکی از ست‌های زیبا مجلسی، ترکیب دامن فون و تاپ مجلسی پولک‌دوزی شده زنانه است که برای تکمیل این ترکیب تاپ و دامن می‌توانید از کفش پاشنه‌بلند استفاده کنید. در این استایل که می‌توانید در مهمانی‌های دوستانه خود از آن استفاده کنید، ازآنجایی‌که قسمت گردن خالی می‌ماند، بهتر است از گردنبند زنانه استفاده کنید. ست پیشنهادی ما به شما گردنبند زنانه نگین‌دار و گوشواره میخی است که می‌تواند جذابیت استایل شمارا چند برابر کند.

تاپ یقه قایقی و شلوار زنانه پارچه‌ای
برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی می‌توانید از ترکیب شلوار زنانه پارچه‌ای بارنگ طوسی و تاپ یقه قایقی صورتی‌رنگ استفاده کنید که با اضافه شدن یک گردنبند ظریف زنانه و دستبند زنانه سنگ دار شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد. کفش مناسب این استایل، کفش مجلسی بارنگ روشن است که می‌تواند استایل شمارا تکمیل کنید.

تاپ یقه گرد و دامن چهارخانه زنانه
یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار که با استفاده از تاپ و دامن می‌شود آن را در مهمانی‌های نیمه‌رسمی پوشید، ترکیب تاپ یقه‌گرد با دامن چهارخانه است. در این استایل از انگشتر زنانه نگین‌دار، ساعت زنانه با بند چرم و کفش مجلسی بدون پاشنه استفاده کنید.

تاپ زنانه راحتی
تاپ راحتی یا تاپ اسپرت خانگی، لباسی است که شما می‌توانید در استایل روزمره تابستانه و در خانه بپوشید. این مدل تاپ، طراحی ساده‌تری به نسبت به تاپ مجلسی دارد؛ اما همچنان تنوع در رنگ و مدل جدید تاپ نشان از پرطرفدار بودن این لباس مهم دارد. استفاده از نخ پنبه در این لباس‌، باعث می‌شود که با پوشیدن آن احساس خنکی و راحتی به شما دست ‌دهد و آزاد بودن این لباس باعث شده تا رقیبی برای تیشرت زنانه باشد.

استایل راحتی یا خانگی خود را خوش سلیقه انتخاب کنید


سعی کنید به استایل خانگی خود نیز به‌اندازه استایل خارج از خانه خود اهمیت زیادی دهید. پس بهتر است که در خانه هم خوش‌تیپ و خوش‌لباس باشید. افرادی که حتی در خانه به استایل و لباس‌های خود توجه دارند و لباس‌های شاد و رنگی می‌پوشند، روحیه قوی و شادتری نسبت به دیگران دارند. نیازی نیست که لباس‌ گران‌قیمت بپوشید. شما با پوشیدن یک لباس ساده، تمیز و بارنگ شاد می‌توانید خوش‌پوش باشید.

تاپ راحتی زنانه و شلوارک
برای رهایی از گرمای تابستان، می‌توانید از تاپ‌های خانگی که معمولاً گشاد هم هستند، استفاده کنید. ترکیب این نیم‌تنه زنانه با شلوارک کوتاه زنانه، راحتی و آزاد بودن را به شما می‌دهد. این تاپ و شلوارک‌ها در رنگ‌های متنوع شاد و طرح‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید از پوشیدن آن‌ها لذت ببرید.

در این مقاله تلاش شد چند مدل ست تاپ مجلسی و تاپ راحتی را به شما معرفی کنیم. برای خرید تاپ زنانه، بهترین راه خرید اینترنتی است. در خرید تاپ زنانه، از مرکز خرید آنلاین معتبر می‌توانید تنوع بالای لباس‌ها را مشاهده و باهم مقایسه کنید. 

  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

کلمه ووفر از صدای سگ (woof) گرفته شده درست مثل کلمه تیوتر از صدای جیرجیرک گرفته شده است. ووفر و تیوتر برعکس هم هستند، یعنی ووفر بم و تیوتر صدای زیر ایجاد میکند. زمانی که میخواهید به یک موزیک با تمام جزئیات گوش دهید باید حداقل 6 کانال صوتی بگیرید .2 تا برای سمت چپ و راست یکی برای صدای اشخاص  و دوتا برای جزئیات یکی هم برای صدای بم یا همان ساب ووفر.

به زبان ساده ساب ووفر باعث میشود، تا شما صدای بم یا صداهای کلفت توی موزیک را بشنوید. چیزی که توی بلندگو صدا ایجاد میکند دیافراگم هست که توی حنجره انسان هم وجود دارد.دیافراگم ساب ووفر بزرگ میباشد یعنی فضای بیشتری را میتواند به حرکت درآورد اما تعداد دفعاتی که میتواند این کار را انجام دهد کم است پس دارای فرکانس کم اما قدرت زیاد میباشد.

 بهترین فرکانس برای ساب ووفر

جالب است بدانید که که محدوده شنوایی گوش انسان از 20هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. هرتز واحد فرکانس می باشد یعنی یک صدا چند بار در ثانیه مرتعش می شود. اما واحد شدت صدا (کم یا زیاد بودن صدا) دسیبل است. هر چه عدد دسیبل بیشتر باشد یعنی شدت صدا بیشتر است (صدا بلندتر است.) هر چه شما به صداهایی با شدت بیشتر گوش دهید، زودتر دچار خطای شنوایی می شوید. پس لطفا در ضبط ماشین خود را بیش از حد زیاد نکنید.

کاربرد ساب ووفر ها چیست؟

برعکس بسیاری از باورهای امروزه، ساب ووفرها فقط برای تولید صدا بسیار بم و قدرتمند بکار نمی روند. در اصل برای تکمیل صدای موسیقی و همچنین کیفیت بالاترصدای بم بکار برده می شوند. در صورت استفاده صحیح از ساب ووفر، سیستم به بیس بسیار نرم با دقت عالی می رسد و تفکیک موسیقی به بهترین شکل بین باندها و ساب ووفر انجام می شود.

یکی از دلایلی که ساب ووفر بیس بسیار نرمتری نسبت به باندها می دهد، بزرگ بودن صفحه آن و در نتیجه پشتیبانی بهتر از فرکانسهای پایین می باشد. در نتیجه اگر هدف شما این است که صدای سیستم استریوی خودروی شما، بهترین صدای ممکن را تولید کند، استفاده از ساب ووفر را فراموش نکنید.

مهم نیست که شما ، راک ، رپ ، جاز یا حتی کلاسیک گوش میدهید ، یک ساب ووفر خوب، کیفیت صوتی سیستم شما ، را به سطحی بالاتر انتقال میدهد.

بطور کلی می توان صداهای تولیدی را به سه قسمت در موزیکها تقسیم کرد:

  • صدای بم
  • صدای ووکال یا میدرنج
  • صدای ریز، ساب ووفرها : برای تولید صدای بم که بین فرکانس 20 تا 200 هرتز می باشد استفاده می شوند.

این فرکانسی است که انواع بلندگوهای گرد و یا بیضی و یا کامپوونت و میدرنج از اجرای آن ناتوان هستند و یا در اجرای آن موفقیت زیادی بدست نمیارند. ساب وفرها برای تکمیل فرکانسهای پایین در ماشین بکار میروند و معمولا فرکانسهای پایین را بسیار زیبا اجرا می کنند.

استفاده از بلندگوهای بیضی و یا میدبیس برای فرکانسهای 20 تا 100 هرتز معمولا بسیار صدای خشکی ایجاد می کند. و هیچگاه بیس یک کواک بیضی در فرکانسهای بسیار پایین ( Low Frequency) به زیبایی صدای تولید شده توسط ساب ووفر نمیباشد.

انواع ساب ووفر

به طول کلی دو نوع ساب ووفر داریم. نوع اول مدل‌های پسیو است و نوع دوم اکتیو یا powered. ساب ووفر پسیو یا منفعل: این مدل فاقد آمپلی فایر است و برای نصب آن یک آمپلی فایر جداگانه یا همان تقویت کننده ی خارجی مورد نیاز است.

ساب ووفر اکتیو چیست؟

ساب اکتیو، مدلی است که خود دارای امپلی فایر داخلی است و ساب بدون نیاز به آمپلی فایر خوانده می شود. توجه کنید که امپلی فایر کار تقویت سیگنال را انجام می‌دهد. لذا ساب‌ ووفر های امروزی بیشتر در دسته‌ی اکتیو قرار می‌گیرند و برای استفاده کافی است فیش صدا را به ابزارهای مختلف از جمله تلویزیون، پلیرها، گوشی، تبلت، آلات موسیقی و غیره متصل کرد.

در گذشته مدل‌های پسیو بیشتر عمومیت داشت و برای استفاده ابتدا باید یک امپلیفایر به آن متصل می‌شد و سپس سیگنال صدا به امپلیفایر داده می‌شد.

اسپیکر کامپیوتر، البته انواع باکیفیت، شامل ساب‌ووفر اکتیو است چرا که راحتی استفاده در درجه اول اهمیت قرار دارد. اما اگر از نظر کیفیت مقایسه کنیم، تفاوتی بین دو حالت پسیو و اکتیو وجود ندارد مگر آنکه امپلیفایر و سیم‌های ارتباطی کیفیت مطلوبی نداشته باشند و نویز زیادی به سیگنال واقعی صدا اضافه کنند.

انواع ابعاد ساب ووفرها

ساب ووفر ها از نظر سایز به چند دسته مختلف تقسیم میشوند : ساب ووفر 6 اینچ، ساب ووفر 8 اینچ، ساب ووفر 10 اینچ، ساب ووفر 12 اینچ، ساب ووفر 15 اینچ و ساب ووفر 18 اینچ. معمولا به ساب ووفرهای زیر 12 اینج اصطلاح “مینی ساب” نیز اطلاق می شود.

ساب ووفر 12 اینچ بعلت ابعاد متوسط و کیفیت و پرتاب صدای بالا پرمصرف ترین ساب ووفر هرتز می باشد. ساب ووفرهای معمولا برای راه اندازی به آمپلی فایرهایی با توان 150RMS به بالا دارند.  هر چه صفحه در ساب ووفر بزرگتر می شود تمایل ساب ووفر به اجرای فرکانسهای پایین بیشتر می شود و در نتیجه صدای نرمتری تولید می کند که ساب های 15 اینچی از این نمونه هستند.

همچنین هر چه صفحه ساب ووفر کوچکتر باشد. کنترل صفحه ساب راحتتر می شود و در نتیجه دقت ساب افزایش پیدا می کند. ساب ووفرهای 10 اینچ و 8 اینچ دقت بالاتری نسبت به بقیه ساب ووفرها دارند.

  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

گوگل در سال 2013 و با رونمایی از الگوریتم کبوتر به سئو محلی اهمیت زیادی داد و پس از آن نیز با الگوریتم موش کور، توجه بیشتری را متوجه آن کرد.

در سئو محلی، گوگل نسبت به نیاز مخاطبان خود، بهترین نتایج را به آنها نشان میدهد و اینطور نیست که در همه جستجوها، نتایج نسبت به مکان تغییر داده شوند. این یعنی زمانی که شما کلمه آموزش افزایش سرعت سایت را جستجو کنید، مطمئنا تفاوتی ندارد که سایت های نمایش داده شده در صفحه اول، در استان شما به نوشتن مقاله در این زمینه پرداخته اند یا اینکه در محلی بسیار دورتر. پس در این زمان سئو محلی کارایی ندارد.

سئو محلی، یک نقطه قوت برای کسب و کار های محلی است و تمرکز خود را بیشتر از همه بر روی خدمات و پس از آن محصولات گذاشته است. مهم ترین هدف راه اندازی این قابلیت توسط گوگل، افزایش رضایت مخاطبان از جستجو در این موتور جستجو بود و هدف مهم بعدی، کمک به کسب و کار و های محلی و کوچک.

سئو محلی چطور به کسب و کار های کوچک محلی کمک میکند؟

کلمه طراحی سایت یکی از سخت ترین کلمات، برای رقابت در گوگل است. به طور عادی در اغلب مواقع 10 سایت قدرتمند در صفحه اول گوگل روی این کلمه حضور فعال دارند و به ندرت از جایگاه خود پایین می آیند.

حال تصور کنید که شما در شهر کرمان هستید و قصد دارید سایت خود را بر روی این کلمه به نتایج صدر گوگل برسانید. در حالت عادی این موضوع برای شما که یک کسب و کار محلی کوچک و احتمالا با منابع مالی محدود هستید، امری ناممکن است. اما در صورتی که شما نکات سئو را روی سایت خود به خوبی رعایت کرده باشید، شانس این را دارید که در زمان جستجو عبارت “طراحی سایت” توسط همشهری های خودتان، به نتایج صفحه اول برسید.

زمانی که یکی از افراد علاقه مند به خرید خدمات طراحی سایت در کرمان این عبارت را در گوگل جستجو کند، این موتور جستجو اولویت نمایش در نتایج اول را به جای سنجش تمامی فاکتور های قبلی سئو، به مکان میدهد و به این صورت، شما شانس بیشتری برای دیده شدن در این بازار پر رقابت پیدا خواهید کرد. به این صورت است که گوگل به کسب و کار های محلی و ضعیف تر اهمیت بیشتری میدهد.

در ادامه بسیار جالب است بدانید که:

بیش از 50 درصد ورودی سایت ها در حال حاضر، از طریق سرچ محلی اتفاق می‌افتد.

سئو محلی چیست ؟

آموزش سئو لوکال؛ بهینه سازی سایت در نتایج محلی

تا اینجا با مفهوم لوکال سئو یا همان سئو محلی آشنا شدید. در ادامه قصد داریم به شما آموزش دهیم چطور به صورت حرفه ای، سایت خود را برای جستجو های محلی بهینه کنید.

قبل از اینکه به سراغ نکات مهم در آموزش سئو محلی برویم باید یک نکته روتین را ذکر کنیم:

تا زمانی که نکات اولیه سئو در سایت شما رعایت نشده باشد، نمیتوانید به سئو محلی فکر کنید. به همین دلیل در ابتدا اشاره کوتاهی به این نکات کرده و سپس به سراغ موارد حرفه ای میرویم:

1_ تحقیقات کلمه کلیدی صحیح

تحقیقات کلمات کلیدی از اولین و البته مهم ترین قدم های سئو سایت است. برای اینکه در نتایج جستجو در جایگاه خوبی روی کلماتِ مناسب جستجو شده قرار بگیرید، باید در ابتدا تحقیقات کلمه کلیدی صحیحی انجام دهید. به طور مثال ممکن است شما سایت خود را روی عبارت “طراحی سایت در مشهد” سئو کنید درحالی که اغلب مخاطبان شما عبارت “ساخت وب سایت در استان مشهد” را جستجو میکنند. در این صورت تعداد قابل توجهی از مخاطبان خود را از دست میدهید.

میتوانید برای آموزش تحقیق کلمات کلیدی، به مقاله جامعی که در این باره در سایت نوشته شده مراجعه کنید.

2_ ریسپانسیو بودن سایت

اگر به پنل گوگل وبمستر یا گوگل آنالیتیکس سایت خود مراجعه کنید، احتمالا مشاهده میکنید که بیش از 50 درصد مخاطبان شما، با استفاده از موبایل و تبلت به سایت‌تان وارد میشوند. برای جذب حداکثری مخاطبان و البته کاهش نرخ پرش، حتما از ریسپانسیو بودن سایت مطمئن شوید. حتی میتوانید از قابلیت جدید AMP برای دریافت بازخورد بهتر استفاده کنید.

3_ لینک سازی و سوشیال سیگنال

لینک بیلدینگ مخصوصا در عبارت های سخت و پر رقابت، نقش بسیار تعیین کننده و مهمی در رتبه گرفتن شما دارد. پس پیشنهاد میشود حتما روند سئو خارجی سایت خود را بررسی و برای بهبود آن تلاش کنید. علاوه بر این در کنار لینک سازی بهتر است فعالیت هایی هم برای سوشیال سیگنال سایت انجام دهید تا کمی روند سئو خارجی سایت را عادی تر جلوه بدهید.

پس از مطالعه این نکات معمولی، باید به سراغ نکات حرفه ای آموزش سئو محلی برویم:

4_ درج NAP در سایت

اولین نکته مهم برای بهبود سئوی محلی در سایت، استفاده صحیح از NAP است! NAP مخفف 3 کلمه ((  NAME، ADDRESS، PHONE NUMBER)) است. شما باید اطلاعات محلی مربوط به خودتان از جمله:

  • نام
  • آدرس
  • شماره تلفن

را در سایت قرار دهید. ربات های گوگل برای متوجه شدن محل دقیق شما و همینطور افزایش اعتبارتان در نمایش نتایج به صورت محلی، به این موضوع حساسیت دارند. بهترین قسمت برای قرار دادن این اطلاعات، فوتر سایت است. فوتر در تمامی برگه های سایت شما تکرار شده و ربات های گوگل آن را در تمامی قسمت ها مشاهده و بررسی میکنند.

نکته: اهمیت وجود شماره تلفن بسیار بالاست. برای اینکه سئو محلی سایت شما بهبود داشته باشد باید شماره تلفن را به همراه پیش شماره شهرتان در قسمت مورد نظر قرار دهید.

5_ ثبت مکان سایت در نقشه گوگل

سایت و کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنید. اهمیت نقشه گوگل در سئو محلی سایت بسیار زیاد است و گوگل برای اینکه صفحات سایت شما را در نتایج رتبه بندی کند، در ابتدا به GOOGLE MAP آن مراجعه خواهد کرد.

پس در اولین فرصت آدرس خود را در گوگل مپ ثبت کنید و تمامی اطلاعات پروفایل و… در آن را تکمیل کنید. برای تکمیل این قسمت صرفا به سئو سایت نگاه نکنید. تصور کنید که مخاطبان تنها از طریق همین نقشه با کسب و کارتان آشنا شده و به شما دسترسی پیدا میکنند. پس به زیبایی آن، استفاده از تصاویر باکیفیت و متن های مناسب دقت داشته باشید.

اگر با چگونگی ثبت کسب و کار نقشه در گوگل مپ آشنایی ندارید، به مقاله جامع و تصویری آموزش افزودن مکان به گوگل مپ مراجعه کنید.

6_ قرار دادن نقشه گوگل در سایت

پس از اینکه در GOOGLE MAP آدرس کسب و کارتان را ثبت کردید، آن را در سایت خود قرار دهید تا گوگل بهتر متوجه ارتباط شما با آدرس و شهر ذکر شده شود. میتوانید نقشه گوگل را در صفحه “تماس با ما” یا “درباره ما” قرار دهید و در پایین آن، آدرس را به صورت متنی هم ذکر کنید. همینطور میتوانید نقشه و آدرس را در فوتر سایت قرار دهید. حتی میتوانید برای سئو بهتر، نقشه را در صفحه لندینگ پیجی که برای سئو محلی ساخته اید قرار بدهید.

نکته: یک صفحه تماس با ما و درباره ما تکمیل شده به روند بهینه سازی سئو محلی سایت شما کمک میکند. صفحات مذکور در سایت رقبای معتبر خود را مشاهده کرده و سعی کنید در کامل کردن صفحه خود هیچ چیز را از قلم نیندازید.

7_ تولید محتوای محلی

از دیگر نکات بسیار مهمی که باید برای سئو لوکال سایت خود در نظر بگیرید، تولید محتوای محلی است. منظور از این عبارت، تولید محتوایی است که در آن از نام شهر و استان خود، در کنار کلمات کلیدی استفاده کنید. نمونه تولید محتوای محلی را در سایت های صفحه اول گوگل به وفور مشاهده میکنید. به طور مثال صفحاتی با این عناوین:

  • تولید محتوا در اصفهان
  • طراحی سایت در تهران
  • و…

بهینه سازی عنوان و متای توضیحات برای سئو محلی

مقالات و صفحات شما برای قرار گرفتن در نتایج محلی گوگل (local result)، باید “عنوان” و “توضیحات” بهینه شده برای سئو محلی داشته باشند. کافی است تا نام شهر را در این دو قسمت از صفحه به کار ببرید. به طور مثال؛ عنوانِ:

((آموزش گیتار در اصفهان))

و توضیحات متای:

((مجموعه ما در زمینه فروش ساز های مختلف و آموزش گیتار در اصفهان فعالیت میکند.))

انتخاب مناسبی برای سئو شدن روی کلمه کلیدی “آموزش گیتار در اصفهان” است.

8_ سئو محلی تصاویر

در مقاله جامع و تصویری سئو محتوا اشاره ای به نقش سئو تصاویر در کیفیت مقاله شد. برای کسب رتبه در نتایج محلی، باید به سئو محلی تصاویر هم دقت کافی داشته باشید.

میتوانید در قسمت های مختلفی مانند:

  • نام فایل عکس
  • عنوان عکس در سایت
  • آلت یا متن جایگزین
  • اطلاعات و اگزیف تصاویر

اشاراتی به نام شهر مورد نظر خود داشته باشید. البته بهتر است تا در این کار زیاده روی نکنید.

  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

سئو به زبان ساده چیست؟

سئو به زبان ساده چیست؟

کلمه ای رو تو گوگل سرچ میکنی یکسری سایت رو مشاهده میکنی که برای شما بالا میاد، این سایت ها همینجوری الکی که نیومدن صفحه اول گوگل، این سایت ها با یکسری فعالیت به نام سئو به صفحه اول گوگل رسیدن و به واسطه اینکه این کلمات سرچ بالایی توسط مردم داره درآمد سایت های صفحه اول هم به شدت بالاست.

بسیار خب خالا با یک مثال خیلی خوب قدرت سئو رو بهت نشون میدم: کلمه آموزش زبان انگلیسی ماهانه بیش از 60 هزاربار توسط ایرانی ها تو گوگل سرچ میشه ( یعنی 60 هزار کاربر که قصد دارند انگلیسی یاد بگیرند ) حالا اینجا اگر یک سایت داشته باشید و با عملیات سئو این سایت رو به صفحه اول گوگل برسونید و به ویژه جزو سه سایت اول گوگل باشد چه اتفاقی برای شما میوفته؟! از این 60 هزارنفر فقط 20 هزارنفر در ماه وارد سایت شما شوند و شما تو سایتتون یک محصول آموزش زبان انگلیسی داشته باشی و فقط با قیمت 200 هزارتومان و این بیست هزارنفری که وارد سایت شما میشود فقط 100 نفر در ماه محصول شمارا خریداری کند شما ماهانه 20 میلیون تومان درآمد دارید! قشنگ شد درسته؟ اینو میگن قدرت سئو و جذب مشتری از طریق گوگل 🙂

آموزش سئو

حالا فکر نکنید به همین راحتی هم میشه سایت را سئو کرد و به صفحه اول گوگل رسید و پولدار شیم! سئو یکسری اصول داره و سایت های صفحه اول گوگل هم کلی سختی کشیدن به این جایگاه رسیدن پس به همین راحتی جایگاهی که بدست آوردن را از دست نمیدن! تنها راهش این هست که آموزش سئو را ببینید و یاد بگیرید که چطور به ساده ترین شکل ممکن و بهترین حالت ممکن میشود یک سایت رو سئو کرد و به صفحه اول گوگل رساند. 

 

میزان درآمد سئوکار

پیش از اینکه به صورت تخصصی آموزش سئو رو شروع کنیم نیازه یکم از درآمد سئو و بازار کار سئو در ایران باهم صحبت کنیم. به کسی که کار سئو رو انجام میدهد میگویند سئوکار، حالا سوال اینجاست درآمد سئوکار در ایران چقدر است؟ با توجه به شیوع کرونا از سال 98 در ایران اکثر کسب و کارهای سنتی دیگه مشتری لازم خودشونو ندارند و همه به سمت آنلاین کردن کسب و کارشون رفتن حالا برخی سایت ساختند و برخی پیج اینستاگرام زدند و آموزش اینستاگرام را دیدند. با توجه به همین شرایط خیلی از کسب و کارهایی که سایت زدند نیاز دارند که تو گوگل دیده بشوند و مشتری لازم خودشونو جذب کنند و این تنها در یک صورت امکان پذیر هست که آن هم با دیدن آموزش سئو یا سپردن سایت به کسی که دانش سئو را بلد هست به نوعی یک سئوکار.

به همین خاطر درخواست های زیادی به سمت سئوکاران اومد در سال 1399 و البته 1400 و بازار این حوزه به شدت داغ شد. و الان هزینه سئو یک کلمه یعنی اگر یک سئوکار بخواد کلمه ای برای یک سایت رو سئو کنه و به صفحه اول گوگل برساند زیر 10 میلیون تومان نیست. سوال یعنی چی کلمه ای رو سئو کنه؟!  بیا تا بهت بگم 🙂

سئو کردن کلمه یعنی چی؟

داخل گوگل سرچ میکنی آموزش زبان آلمانی، بعد یکسری سایت برای تو گوگل نشون داده میشه و روی هر نتیجه گوگل کلیک کنید وارد یک صفحه ای میشید. اینجا این صفحه برای کلمه آموزش زبان آلمانی بهینه شده و به نوعی سئو شده و به گوگل فهموندین که کسی سرچ کردن آموزش زبان آلمانی این صفحه از سایت رو نشون بده به کاربر به این کار میگن سئو کردن یک کلمه برای سایت. دیگه فکر کنم کامل متوجه شدین 🙂

حالا بریم ادامه مطلب قبل» شما اگر در طی یک سال حداقل 10 تا کلمه رو سئو کنید و قیمت کلمات به صورت میانگین 10 میلیون تومان باشد شما سالی 100 میلیون تومان از سئو درآمد دارید. ( البته خیلی بیشتر از این حرفاست، من حداقل رو براتون در نظر گرفتم که درآمد یک سئوکار کاملا نوپا این رقم هست ) بازار کار سئو و سئوکاران در ایران هم روز به روز داغ تر میشود و هر سئوکاری که رزومه قوی تر و برند تر باشه قطعا درخواست پروژه به سمت اون شخص خیلی بیشتر هست.

خب بریم تخصصی در مورد آموزش سئو رایگان صحبت کنیم

چند مدل سئو داریم؟

به صورت کلی سه نوع عملیات سئو داریم:

سئو کلاه سفید: سئو کلاه سفید یعنی کل عملیات سئو رو کاملا قانونی و در چهارچوب قوانین گوگل انجام بدین و دست از پا خطا نکنید.

سئو کلاه خاکستری: سئو کلاه خاکستری یعنی یه جاهای قوانین گوگل رو دور بزنی یکم از تو خاکی بری یکم زیرآبی بری و یه جاهایی هم کاملا طبق قوانین سئو گوگل عمل کنید.

سئو کلاه سیاه: سئو کلاه سیاه خیلی خطرناک هست و یعنی کلا عملیات سئو رو جوری بری که کامل قوانین گوگل رو دور بزنی و اگر گوگل بفهمه که تو قوانینشو برای سئو دور زدی درجا دکمه اتو میزنه و سایت شما از نتایج گوگل حذف میشه و به نوعی سایت شما پنالتی میشود ( البته الان دیگه سایت پنالتی نمیشه و فقط اون صفحه ای که برایش قوانین گوگل رو دور زدین پنالتی میشود راستی برای اینکه بدانید پنالتی گوگل چیست؟ عجله نکنید میگم بهتون)

حالا اگر میخواهید کلاس کاریتون بره بالا لفظ های تخصصی سه مدل بالا رو بهتون میگم تو جمعی بگید همه بهتون نگاه کنن 🙂

  • سئو کلاه سفید = White Hat Seo
  • سئو کلاه خاکستری = Gray Hat Seo
  • سئو کلاه سیاه = Black Hat Seo

سئو کلاه سفید چیست؟

در بخش آموزش سئو تخصصی یکی از مبحث ها سئو کلاه سفیده، حالا میپرسی سئو کلاه سفید یعنی چی؟ خلاصه اشو که بالاتر بهتون گفتم سئو کلاه سفید یعنی انجام کار سئو کاملا طبق قوانین گوگل. یعنی شما همیشه محتوای اصولی و مستمر تولید کنید و تو سایت منتشر کنید. یا بهتر هست آموزش تولید محتوا را ببینید که بدانید تولید محتوای اصولی یعنی چی. همیشه سایت هایی که کاملا روی خط سئو کلاه سفید هستند آینده خوبی را دارند. اما نکته مهمی اینجاست رفیق! سایت هایی که کاملا سئو کلاه سفید انجام میدهند یکم به زمان بیشتری نیاز دارند برای رسیدن به صفحه اول گوگل روی کلمات سخت. چون رقبای آنها یا سئو کلاه خاکستری انجام میدهند یا کلاه سیاه و اینجا کار شما سخت میشود. پس نیازه یکم سئو کلاه سفیدو بذاریم کنار و بریم سمت روش های دیگه انجام فعالیت سئو سایت.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری یکی از محبوبترین روش ها در نزد سئوکاران هست و به جرات میشه گفت بیش از 50% سایت ها از همین روش سئو کلاه خاکستری استفاده میکنند برای سئو سایتشان. چون ریسک کمتری دارد فعالیت سئو و همچنین تو زمان کمتری به صفحه اول گوگل و در نهایت لینک یک گوگل میرسند. پیشنهاد میشود شماهم برای سئو سایتتان بیشتر از هیمن سئو کلاه خاکستری استفاده کنید که هم هزینه کمتری رو انجام بدین و هم کمی تو وقت خود صرفه جویی کنید و این برگ برنده خوبی براتون هست.

سئو کلاه سیاه چیست؟

آها رسیدیم به بحص جنجالی سئو کلاه سیاه. ببین باید خیلی دل داشته باشی بری سمت سئو کلاه سیاه و باید به خوبی آموزش سئو تخصصی رو دیده باشی و بدونی کجا و چه جایی چه حرکتیو بزنی که سایتت بیاد صفحه اول گوگل.. انجام فعالیت سئو کلاه سیاه به راحتی نیست و باید کاملا متخصص باشید و اگر یک جایی مسیر عملیات سئو شما لو بره قــطعا گوگل شمارو جریمه و پنالتی میکند. تو سئو کلاه سیاه اولین اشتباه آخرین اشتباه شماست پس اگر دانش کمی در زمینه سئو سایت دارید پیشنهاد میشود به هیچ عنوان به سمت سئو کلاه سیاه نروید.

  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در ترکیه🎓؛ هزینه ها و شرایط

تحصیل در رشته های پزشکی در ترکیه نه تنها از سمت ایرانیان بلکه از سمت بسیاری از متقاضیان در سراسر جهان مورد استقبال واقع شده است.

دلایل زیادی برای این که یک فرد تحصیل در ترکیه را انتخاب کند وجود دارد. رتبه بندی جهانی دانشگاه های ترکیه، هزینه های پایین تحصیل و زندگی، تحصیل به زبان انگلیسی و سایر زبان ها، تحصیل در حوزه اراسموس اتحادیه اروپا و موارد دیگر می تواند از علل این استقبال باشد.

رشته فیزیوتراپی در ترکیه

فیزیوتراپی و توانبخشی شاخه ای از علوم بهداشتی است که از روشهای درمانی مبتنی بر شواهد برای بهبود کیفیت زندگی و مستقل بودن فرد در زندگی روزمره استفاده می کند از سمت دیگر با استفاده از حرکات اصلاحی می تواند ناتوانی عملکردی را در اشخاص بهبود دهد.

فیزیوتراپی موضوعی میان رشته ای و شاخه ای از پزشکی و بهداشت است. دانشجویانی که دارای لیسانس یا کارشناسی ارشد فیزیوتراپی هستند و یا حتی در حال تحصیل رشته فیزیوتراپی در ترکیه می آموزند چگونه به افراد دارای اختلالات جسمی کمک کنند تا زندگی سالم و با کیفیتی داشته باشند .

سالم بودن به همین راحتی به دست نمی آید و نیاز به برنامه ریزی هدفمند، یکپارچگی بدن و روان با حرکت درست و آگاهانه دارد که این امر با استفاده از اصول علمی می تواند قابل افزایش باشد و صد البته که فیزیوتراپی می تواند در این مسئله نقش اساسی ایفاء کند.

روش دیگر فیزیوتراپی-توانبخشی است. این امر شامل رویکردهای درمانی و توانبخشی، آموزش فعالیتها و استفاده از فناوریهای جهت کمک به منظور بازیابی تحرک کاهش یافته یا از دست رفته و افزایش عملکرد باقیمانده در بیماران، معلولین یا گروههای سنی ناسالم را شامل می شود.

تحصیل در رشته فیزیوتراپی در ترکیه به این وبسایت مراجعه کنید.

تحصیل رشته فیزیوتراپی در ترکیه شامل اطلاعات نظری، عملی و مبتنی بر شواهد در آموزش بوده که در طول چهار سال ارایه می شود. با تحصیل در ترکیه شخص فیزیوتراپیست حرفه ای شناخته شده و واجد شرایط کار در ترکیه و اتحادیه اروپا می باشد.

فیزیوتراپی حرفه ای پویا است که بر پتانسیل حرکت منفی تأثیر می گذارد، به سلامتی جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی افراد، نیاز به دانش و مهارت و کمک به دیگران کمک می کند.

از طرف دیگر، فیزیوتراپیستهایی که ارزیابی و تجزیه و تحلیل می کنند یک برنامه درمانی را تدوین می کنند و توصیه هایی برای وضعیت بیماری ارائه می دهند و همچنین برنامه های خانگی را برای بیمار تهیه می کنند.

مشارکت در راهبردهای بهداشت اجتماعی و آموزش، تحقیق و توسعه موقعیت و بکارگیری حرفه خود به طور مستقل را نیز در راس کارهای خود قرار می دهند.

علاوه بر این فیزیوتراپیست ها توانایی شناسایی دقیق اختلالات حرکتی و محدودیت های فعالیت، شناسایی اهداف درمانی کوتاه مدت و طولانی مدت را دارند که باعث افزایش و حمایت از سلامتی می شوند و شغل خود را با تعهد به یادگیری مداوم و پیشرفت حرفه ای ادامه می دهند.

فیزیوتراپیست از روشهای درمانی دستی یا رویکردهای نوروفیزیولوژیک استفاده می کند. بنابراین، در هر مرحله از توانبخشی، لازم است فیزیوتراپی با لمس انجام شود تا عملکرد بیمار و استقلال در فعالیتهای روزمره افزایش یابد.

  • نیلوفر niloo
  • ۰
  • ۰

لمینت دندان

کاربرد لمینت دندان

به طور معمول لمینیتهای دندان برای بهبود بخشیدن به موارد زیر به کار می‌روند :
۱- دندانهایی که تغییر رنگ داده‌اند: چه به دلیل درمان کانال ریشه، لکه های بوجود آمده از مصرف تتراسایکلین یا داروهای دیگر، مصرف فلوراید بیش از اندازه یا سایر عوامل یا به دلیل پُر کردن دندان با حجم زیادی از کامپوزیت که منجر به تغییر رنگ دندان شده باشد.
۲- دندانهایی که پوسیده و ساییده شده‌اند.
۳- دندانهایی که شکسته و یا دچار لب پریدگی شده‌اند.
۴- دندانهای کج و معوج، بهم ریخته و یا بدشکل برای مثال دندانهایی که حفره یا برجستگی دارند.
۵- دندانهای فاصله دار
۶- بستن فضای بین دندانه

بستن فاصله میان دندانی یا دیاستم

برای از بین بردن فاصله بین ۲ دندان از روش‌های گوناگونی استفاده می‌شود که بهترین و کم هزینه ترین آن‌ها کامپوزیت می‌باشد. زمانی می‌توان از کامپوزیت استفاده کرد که فاصله بین دندان‌ها خیلی زیاد نبوده و تنها ۱ الی ۲ دندان درگیر هستند. بستن فاصله با لمینت نیز انجام می‌شود و در مواردی است که فاصله زیاد بوده و تعداد دندان‌ها نیز زیاد است. در روش دیگر که با عکس‌برداری از فک انجام می‌شود ممکن است برای مرتب سازی دندان‌ها و از بین بردن فاصله نیاز به ارتودنسی باشد. برای انجام هر کدام باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

درمان نامرتبی دندان ها با لمینت

یکی از مهم‌ترین دلایل مراجعه کنندگان برای انجام لمینت، درمان نامرتبی دندان‌ها می‌باشد. میزان نامرتبی دندان‌ها برای انجام این کار بسیار حائز اهمیت است. اگر نامرتبی دندان‌ها به گونه‌ای باشد که دندان‌پزشک تشخیص دهد نیازی به ارتودنسی نیست، لمینیت و یا کامپوزیت از بهترین روش‌های زیبایی و یکدست شدن دندان‌ها می‌باشد. تشخیص از بین بردن ایرادات فک و دندان از چه روشی و در چه مدت زمانی کاملا باید با نظر دکتر همراه باشد. ممکن است دندان‌های شما تنها با لمینت و کمتر از ۱۵ روز درمان شود و یا در مواردی برای مرتب شدن دندان‌ها نیاز به استفاده سالیانه از ارتودنسی باشد.

درمان ناهنجاری فکی با لمینت

عموما برای درمان ناهنجاری‌های فک از روش درمانی ارتودنسی و جراحی فک استفاده می‌شود . لمینیت بیشتر برای سفیدی و مرتب کردن خط لبخند کارایی دارد. اگر فک شما دچار ناهنجاری است و می‌خواهید آن را با لمینت پوشش دهید بهتر است بدانید که فقط درمان زودگذر را انتخاب کرده‌اید و اصلا پیشنهاد نمی‌شود. به طور کلی برای پاسخ دقیق به این پرسش باید پیش یک دکتر متخصص ویزیت شوید.

لمینت در دوران بارداری

با توجه به این که مادران در دوران بارداری دچار پوسیدگی دندان می‌شوند بهتر است کارهای زیبایی را بعد از زایمان انجام دهند و در این دوران تنها در موارد ضروری که دندان دچار پوسیدگی زیاد است باید به پزشک مراجعه کرد. در دوران بارداری تنها باید نسبت به میزان پوسیدگی ۱ الی ۲ بار برای چکاپ نزد دندان‌پزشک رفت.

پروتز متحرک و لمینت دندان

با فناوری پیشرفته پروتز متحرک مانند لمینت دندان ساخته شده که این روزها در مورد آن تبلیغات زیادی هم انجام می‌شود. این قالب متحرک کاملا موقتی بوده و نیازی به تراشیدگی دندان‌ها ندارد و تنها با قالب گرفتن فرم دندان با هزینه بسیار کم ساخته می‌شود. این نوع از پروتزهای متحرک بیشتر جنبه تزیینی دارد.

لمینت دندان شیری

اگر دندان کودک بر اثر ضربه و یا عدم استحکام از بین برود و در جویدن و میل کردن غذا دچار مشکل شود، بهتر است با لمینت دندان شیری، این نواقص را از بین برد.

لمینت فک پایین

لمینت فک پایین در بیشتر موارد بسیار راحت تر از فک بالا انجام می‌شود و عموما اختلاف زمانی آن با انجام فک بالا تنها ۱۵ دقیقه می‌باشد. توصیه ما به شما این است که اگر قصد لمینیت دندان‌هایتان را دارید بهتر است هر دو فک را انجام دهید زیرا اختلاف رنگ باعث از بین بردن زیبایی فک بالا می‌شود.

درمان دندان‌های شکسته و لب پر شده

دندانی که بر اثر ضربه دچار شکستگی و لب پریدگی شده است نیاز به پر شدن و ترمیم با متریال و مواد مخصوص دندان‌پزشکی دارد که به صلاح دید دکتر انجام می‌شود. درمان دندان شکسته توسط یک دندان‌پزشک کاری ساده و با ظرافت است که درست مطابق با رنگ دندان‌ها انجام می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر بهتر است دندان‌پزشک شما را معاینه کند.

لمینت دندان سیاه

هر دندانی که دچار پوسیدگی و خرابی باشد باید قبل از لمینیت به خوبی با مواد مخصوص ترمیم شود. دندان‌های سیاه با روش‌های درمانی موجود و طبق تشخیص پزشک ترمیم می‌شود و سپس کار لمینت سرامیکی روی آن انجام می‌شود. در این باره نظر تخصصی دندان‌پزشک بسیار حائز اهمیت بوده پس بهتر است با مشورت او انجام شود.

دکتر شمس یکی از بهترین انتخاب ها جهت دریافت خدمات لمینت دندان در رشت می باشد.

  • نیلوفر niloo